Кому підійде навчання
Викладачі курсу
Усі наші лектори – спеціалісти з вагомим практичним досвідом роботи в сфері інтернет-маркетингу і викладацької діяльності.
- 7 років практичного досвіду
- Бюджети > 10.000 $
- 3 роки досвіду викладання
Мене звати Мар’яна, і більше 7 років моя діяльність пов’язана з digital-маркетингом. За цей час я встигла попрацювати з різними галузями: IT, ЗМІ, сфера послуг, продажі та виробництво. Це був неймовірний шлях, наповнений знайомствами, новими знаннями, творчістю та цікавими проектами. Зараз у моєму портфоліо є роботи з бюджетом від 10 тисяч євро в місяць, про що раніше я могла лише мріяти.
🗨 Близько трьох років тому я відчула, що мій багаж знань та досвіду може допомогти тим, хто також бажає розвиватися у маркетингу. Саме тоді почалася моя діяльність як викладача. Це стало новим викликом для мене.
Щоб передати свій досвід більшому колу зацікавлених осіб, я вирішила стати куратором Школи маркетингу. Обов’язково чекаю вас на курсі!
Програма курсу
Що ви отримаєте
Проектна
робота
1. На основі вашого проекту вибудовуєте стратегію фінальної роботи
2. Виконуєте завдання, збираєте матеріал
3. Консультуєтесь із куратором щодо підготовки до захисту проекту
4. Описуєте підсумки зробленої роботи
5. Оформляєте дані в презентацію
6. Консультуєтесь з куратором щодо допрацювань
7. Захищаєте проект
8. Отримуєте сертифікат
За результатами навчання студенти отримують сертифікати IMBA
Чому IMBA - це круто?
Чого ви навчитеся після проходження курсу?
Після 4 місяців навчання ви зможете претендувати на професію PPC-спеціаліста, середня зарплата яких 500 $ і вище. Ось так виглядатиме ваше резюме
PPC-спеціаліст
Очікувана зарплатня від 500$
Актуальні знання, професійні навички, сильні компетенції та нові можливості:
- Використовувати всі можливості, інструменти та функціонал Google Ads
- Отримувати реальні продажі та гарячі ліди за мінімального рекламного бюджету
- Створювати текстову, банерну та відео рекламу з високою конверсією у продажу
- Аналізувати результати, оптимізувати та підвищувати ефективність рекламних кампаній
- Аналізувати ключові запити, підбирати семантику та вибирати стратегію призначення ставок
- Вибирати моделі атрибуції для конверсій, аналізувати конкурентів та налаштовувати цілі
- Формувати важливі звіти для аналізу результатів рекламної кампанії та правильно їх презентувати
Інструменти і сервіси, якими ви оволодієте
Google Analytics
Безкоштовний сервіс, що надається Google, для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів.
Google Ads
Безкоштовний сервіс, що надається Google, для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів.
Tag manager
Безкоштовний сервіс, що надається Google, для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів.
Безкоштовний сервіс, що надається Google, для створення детальної статистики відвідувачів веб-сайтів.